"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 septembrie 2012

Manastirea Pesterilor din Pskov !

 
Manastirea Peciora este cu hramul Adormirea Maicii Domnului. Aceasta manastire a fost construita in 1473 peste o pestera nefacuta de mana omului care se aseamana cu un oras subteran avand 8 strazi. Aici se odihnesc 10 000 de sfinte moaste. Nisipul din pestera este de culoare alba, iar in prezent liantul care il solidifica pentru formarea culoarelor a ramas necunoscut. Credinciosii au obiceiul dupa iesirea din pesteri, sa stranga nisipul care se lipeste de talpa incaltamintei ca nisip tamaduitor.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Slava Tie Doamne, slava Tie ! 

 

 
Nota:
Aceste fotografii au fost facute cu ajutorul lui Dumnezeu si a Maicii Domnului in luna iulie a anului 2012. 

4 comentarii:

  1. Minunate poze si o manastire foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca v-au placut pozele si va doresc s-aveti prilejul, sa vedeti ce frumoasa este pe viu.
      Doamne ajuta

      Ștergere
  2. Mulţumesc frumos, Alexandra, pentru fotografiile frumoase pe care le postezi. Am fost în pelerinaj în Ucraina de câteva ori, însă în Rusia nu pot (am rău de maşină).
    Măicuţa Domnului să-ţi mângâie inima pentru bucuria pe care o aduci celor care-ţi vizitează blogul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ajuns cu mila cerului dar am strabatut cu nadejde printre sfinti, am cules darurile lor, am simtit binecuvantarea lor, nu exista rau de masina, exista ispita, nu exista durere ,decat ispita. Lucrati cu foc si nadejde sa va inchinati si sa va lasati binecuvantati de sfintii acestei manastiri.Pentru rugaciunile lor inima simte Raiul inca de pe pamant. Aveti nadejde si veti ajunge la ei...astfel crezand i-am cautat si eu

    RăspundețiȘtergere