"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 septembrie 2012

Ispita !


Ce-mi esti tu mie noapte ?
Si negrul tau de ce ma inconjoara?
Au nu stii tu ca mie de tine ,nu mi-e sete !
Caci inima-mi din piept doar spre Lumina-mi zboara.

Ce-mi spui tu mie noapte,cu vorbele viclene !?
Spurcate-ti sunt cuvintele ce-n soapte m-i le-arunci
Secundele din tine nu tin de a ta vreme,
Caci timpul tau ma ocoleste-n grele munci.

Ce-mi dai tu mie noapte, a intunericului sclava !?
Minciuni pline de rele,mucegaite-n rest
Au nu stii tu ca eu, feritum-am de-otrava,
Prin mila Celui care ma-nvata sa traiesc !




Nota:
Poezia "Ispita"
17 aprilie 2012
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu