"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 august 2013

Pravila de rugaciune " Bogorodicinaia " ( Nascatoare de Dumnezeu ) !


          Pravila de Rugaciune " Bogorodicinaia " ( Nascatoare de Dumnezeu )
( adica citirea de 150 de ori a cantarii aduse din ceruri de catre Arhanghelul Gavriil ca inchinaciune Preasfintei Fecioare Maria, Nascatoarea de Dumnezeu )
"Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te ! Ceea ce esti plina de har , Marie, Domnul este cu Tine. Binecuvantata esti Tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui Tau, ca ai nascut pe Mantuitorul Sufletelor noastre."
Aceasta pravila a fost data de Maica Domnului insasi in veacul al VII-lea si odinioara era savarsita de catre toti crestinii. Mai pe urma a fost data uitarii. Preacuviosul Serafim de Sarov a amintit de aceasta pravila. In chilia lui s-a gasit o carticica veche cu descrierea minunilor petrecute cu oamenii care implineau aceasta pravila. Citirea de 150 de ori a rugaciunii " Bogorodicinaia " ii aduce crestinului un mare folos. Domnul ne-a aratat cat de puternica este rugaciunea Preacuratei Sale Maici inaintea Lui si cat de eficient este ajutorul acordat de ea. In cele mai dificile imprejurari si cu totul neasteptate ea ne-a intins mana sa izbavitoare...Citirea de 150 de ori a rugaciunii "Bogorodicinaia "  indeparteaza mania lui Dumnezeu si chiar verdictul judecatorului Cunoscator - de - inimi este amanat.
La inceputul acestei pravile se citesc rugaciunile:
Tatal nostru
Usa milostivirii
Rugaciunea pentru parintele duhovnic
Si de mantuire :
Tatal noastru, Care esti in ceruri, Sfinteasca-Se numele Tau, vie imparatia Ta, faca-se voia Ta, precum in Cer asa si pe pamant. Painea noastra cea spre fiinta da-ne-o noua astazi si ne iarta noua greselile noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri. Si nu ne duce pe noi in ispita si ne izbaveste de cel viclean.
Usa milostivirii deschide-o noua, Binecuvantata Nascatoare de Dumnezeu, ca sa nu pierim noi cei ce nadajduim intru Tine, ci sa ne mantuim prin Tine din nevoi, ca Tu esti mantuirea neamului crestinesc.
Mantuieste Doamne, pe parintele meu duhovnic ( numele ) si pe toti fiii lui duhovnicesti si pe fratii nostri intru Hristos si pe toate rudeniile cele dupa duh si dupa trup, intareste-i, apara-i si miluieste-i, da-le mangaiere in scarbe si vindecare  de boli. Doamne ! Trimite-i lui harul Sfantului Duh si pentru rugaciunile Nascatoarei de Dumnezeu ajuta-ne, Doamne, sa ne indreptam viata si sa ne mantuim sufletele noastre. Amin !
Apoi, dupa fiecare 10 rugaciuni cu  "Nascatoare de Dumnezeu Fecioara , bucura-Te ! ", citim " Usa milostivirii" , dupa care ne rugam la Maica Domnului dupa trebuintele fiecaruia cu cuvintele noastre, adaugand urmatoarea rugaciune:
Dupa primele 10 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara , bucura-Te ! ) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, mantuieste si pazeste pe toti crestinii dreptmaritori, sporeste-le credinta si pocainta, iar pe cei adormiti adihneste-i in vesnica slava a Domnului noastru.
Dupa 20 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatare de Dumnezeu, mantuieste-i si intoarce-i in Biserica Ortodoxa pe cei rataciti si cazuti robi ai Tai ( numele )
Dupa 30 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara bucura-Te ! ) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, mantuieste-l si pazeste-l pe parintele meu duhovnicesc ( numele ) si cu sfintele rugacinile lui miluieste-ma pe mine pacatosul.
Dupa 40 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, potoleste intristarile noastre si trimite mangaiere celor scarbiti si bolnavi robi ai Tai ( numele ).
Dupa 50 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O , Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, izbaveste-ma de ispite si de tot raul si napastuirile.
Dupa 60 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana de Nascatoare de Dumnezeu, ajuta-ma sa savarsesc toate lucraile mele intru slava lui Dumnezeu spre folosul celor apropiati.
Dupa 70 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana  Nascatoare de Dumnezeu , pazeste-ma de tot raul si acopera-ma cu cinstitul Tau omofor .
Dupa 80 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, inviaza sufletul meu si daruieste-mi rugaciune statornica, catre Tine .
Dupa 90 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, ajuta-mi cu milostivirea Fiului Tau si a Stapanului nostru, ca sa-mi trimita harul rugaciunii celei arzatoare si osardice.
Dupa 100 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, indupleca-L pe Domnul nostru Iisus Hristos sa ma miluiasca pe mine, pacatosul, sa-mi ierte toate pacatele si sa mantuiasca pacatosul meu suflet.
Dupa 110 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, aprinde-ma cu iubirea Ta, intareste-ma cu credinta si lumineaza ochii mei intunecati cu pacatele.
Dupa 120 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !): O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, izbaveste-ma de ganduri desarte si daruieste-mi cuget si inima avanatate spre mantuire.
Dupa 130 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te !) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, trimite-mi pace sufleteasca, odihna si sanatate trupeasca.
Dupa 140 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te ! ) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, daruieste-mi sfarsit pasnic si netulburat si calauzeste-mi sufletul prin vamile cele infricosatoare.
Dupa 150 rugaciuni ( Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-Te ! ) : O, Preasfanta Stapana Nascatoare de Dumnezeu, zid nebiruit si protectoare puternica, nu ma respinge pe mine, pacatosul si nevrednicul, care alerg la imparatescul Tau acoperamant, caci Tu esti nadejdea crestinilor si adapostirea pacatosilor.
La sfarsitul Pravilei de rugaciune rostim :
" Cuvine- Se cu adevarat sa te fericim pe Tine, Nascatoare de Dumnezeu, Cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat serafimii care fara stricaciune pre Dumnezeu- Cuvantul ai nascut , pe Tine Cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu Te slavim. "
Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh si acum si pururea si in vecii vecilor . Amin
Doamne miluieste ! ( de trei ori )
                                       Rugaciune catre Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu
"Preasfanta de Dumnezeu Nascatoare Fecioara, acopera-ma si ma pazeste pe mine robul tau, de toata rautatea sufletului si a trupului si de tot vrajmasul cel vazut si nevazut.
Bucura-Te, Ceea ce esti cu har daruita , Marie, Domnul este cu TIne ! Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui Tau, ca ai nascut pe Mantuitorul sufletelor noastre. Bucura-Te si Te veseleste, Nascatoare de Dumnezeu Fecioara si Te roaga pentru robul Tau. Doamna si Stapana a ingerilor si Maica crestinilor, ajuta-mi mie robului tau. O, Marie, cu totul fara de prihana, bucura-Te mireasa nenuntita . Bucura-te, bucuria celor necajiti si mangaierea celor scarbiti . Bucura-Te hrana celor flamanzi si limanul celor inviforati . Bucura-te Cea mai sfanta decat sfintii si decat toata zidirea mai cinstita . Bucura-Te, sfintenia Tatalui, locasul Fiului si umbrirea Duhului Sfant .Bucura-Te palatul de lumina al lui Hristos Dumnezeului nostru, Imparatul tuturor .Bucura-Te lauda crestinilor si ajutatoarea cea gata a celor ce Te cheama pe Tine .
Preasfanta Stapana mea, pazeste-ma sub acoperamantul Tau, caci in preacuratele Tale maini imi pun duhul meu. Fii ajutatoare si acoperamant sufletului meu in ziua cea infricosetoare a Judecatii si roaga-Te pentru mine, nevrednicul, ca sa intru curat si limpezit in Rai. Sa nu ma lepezi Doamna mea, pe mine, robul Tau ci ajuta-mi mie si da-mi implinirea cererii. Izbaveste-ma de toata primejdia, bantuiala, nevoia, si neputinta si daruieste-mi pocainta mai inainte de sfarsit. Ca prin mijlocirea si ajutorul Tau, mantuindu-ma in viata aceasta de acum de tot vrajmasul vazut si nevazut, umbland cu placere de Dumnezeu in voia iubitului Tau Fiu si Dumnezeului nostru, iar la ziua cea infricosatoare a Judecatii izbavindu-ma de vesnica si grozava munca, sa ma inchin, sa multumesc si sa slavesc intru tot sfant numele Tau in vecii vecilor . Amin "
Bucura-Te , Cea plina de har !
Bucura-Te , Ceea ce esti preafericita !
Bucura-Te , Cea preabinecuvantata !
Domnul este cu tine !
Aceasta Pravila se face in manastirea din Diveevo a Sfantului Serafim de Sarov in fiecare seara, la ora 21, la procesiunea de pe Kanafka ( Cararea Maicii Domnului, care inconjura manastirea )

14 comentarii:

  1. Am facut-o si eu de citeva ori! E foarte, foarte puternica!
    Maica Domnului sa ne aiba in paza sub Sf. Ei Acoperamant!

    RăspundețiȘtergere
  2. rugativa neincetat maici domnului grabnic ajutatoare si folositoare trupurilor si sufletelor noastre

    RăspundețiȘtergere
  3. Puteti sa imi spuneti cate zile se face pravila de rugaciune, va rog? Am vazut ca acatistele se citesc 40 de zile. Se procedeaza la fel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta pravila se face la vreme de necaz .Este atat de puternica incat e de ajuns doar odata si Maica Domnului ajuta in necazul respectiv. Pravila nu are o regula de citire cum ar fi acatistele . Se mai poate face pentru Maica Domnului in postul adormirii ei dupa nevoile sufletesti ale fiecaruia. Bine este ca pentru aceasta pravila sa aveti o binecuvantare de la duhovnic. Multa sanatate si numai bine. Doamne ajuta !

      Ștergere
  4. Invatati-ma va rog care rugaciune trebuie spusa de 10 ori,apoi de 20 de ori,apoi de 30 de ori si tot asa si ce vine apoi ca eu nu inteleg cum trebuie s-o fac.Eu am facut-o azi si mi-a luat 4 ore si 45 de minute ca am zis de 10 ori acolo unde scrie de 10 ori,apoi de 20 de ori acolo unde scrie de 20 si tot asa.Ajutati-ma sa inteleg cum s-o fac,poate ca sunt eu mai inceata la minte.Va multumesc.Domnul sa fie cu noi.AMIN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta ! Ce draguta sunteti :))
      La fiecare " Dupa 10 ", "Dupa 20 rugaciuni " etc, se spune de 10 ori " Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu ..." si se citeste rugaciunea aferenta.
      Doamne ajuta si numai bine !

      Ștergere
  5. Dupa cate inteleg eu se citeste de 10 ori unde scrie 10, de 10 ori unde scrie 20 , de 10 ori unde scrie 30 si asa mai departe tot cate 10 pana la 150.
    Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie personal mi se pare ca aceasta rugaciune este absolut extraordinara.Eu personal am trait doua minuni in ultima luna.Eu o citesc in fiecare seara.Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aveti dreptate si eu am trait minuni de cand o citesc.CitiTi cu nadejde si cu bucurie.Maica Domnului o sa va dea belsug de binecuvantari.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maica Domnului te rog ajuta ma pe mine pacatoasa claudia maria!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper sami fie de folos ma rog cu mare drag ajuta doamene pe mine și cei are au nevoie ca numsi tu pozi face minunea🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  10. Cite zile se citeste pravila 150 de ori.

    RăspundețiȘtergere
  11. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere