"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 august 2012

Rugaminti !

"Stapane, Doamne, Iisuse Hristoase, Tu esti ajutorul meu si in manile Tale sunt ; ajuta-mi si nu ma lasa sa-Ti gresesc, ca sunt ratacit ! Nu ma lasa sa umblu dupa voia trupului meu si nu ma trece cu vederea, ca sunt bolnav, Doamne ! Tu cunosti ce-mi este de folos. Nu ma lasa sa pier pentru pacatele mele ! Nu ma parasi, Doamne, nici nu Te departa de la mine, ca spre Tine am nadajduit ! Invata-ma sa fac voia Ta, ca Tu esti Dumnezeul meu ! Vindeca-mi sufletul, ca am gresit Tie ! Mantuieste-ma pentru mila Ta, ca inaintea Ta sunt toti cel ce au necaz pe mine ! Alta scapare n-am, Doamne, fara numai pe Tine ! Sa se rusineze dar, toti cei ce se scoala asupra mea si cei ce cauta sufletul meu ca sa-l piarda ! Ca numal Tu singur esti puternic, Doamne, intru toate, si a Ta este slava, in vecii vecilor. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu