"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 15 februarie 2012

Rugaminte catre o floare !






Floricica, floricea,
Tu esti prima-n casa mea

Datu-mi-te-a Domnul meu
Sa bucuri sufletul meu.
Floricica, floricea
Infloreste-n casa mea
Si sa imi spui cuvinte
Pentru mine randuite.
Floricica, floricea
Creste mare-n casa mea
Insotindu-ma in dor
Spre al Domnului pridvor.
Si acolo sa Ii spui
Cat de dor mi-a fost de El
De al meu Dumnezeu
Si sa-L rogi sa ma primasca
Pe mine cea pacatoasa
Ca sa pot trai mereu
Cu al nostru Dumnezeu !
Nota:
Poezia "Rugaminte catre-o floare !"

3 comentarii:

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Campionat Spania
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua
      Am vazut propunerea dvs,dar nu sunt interesata. Va multumesc pentru buna intentie. Doamne ajuta

      Ștergere
  2. Cât de mult îmi place poezia!!!
    Bucurie multă, în nădejdea Învierii !

    RăspundețiȘtergere