"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 februarie 2012

Doamne inima mea iti multumeste !



" Doamne, Dumnezeul meu, ca un bun si de oameni iubitor, multe mile ai facut cu mine, pe care nu ma asteptam sa le vad. Cu ce , oare, voi rasplati bunatatile Tale, Doamne, Doamne al meu ? Multumesc numelui Tau celui mult laudat, multumesc milostivirii Tale celei negraite ce o ai spre mine, multumesc indelungii Tale rabdari celei neasemanate, si Te rog sprijineste-ma si de acum inainte, si ma ajuta ! Fereste-ma, Stapane al tuturor, ca sa nu mai gresesc inaintea Ta ! Ca tu cunosti alunecarea cea lesnicioasa a firii mele. Tu stii nepriceperea mea, Tu cunosti cele faptuite de mine, cele intru cunostiinta si intru necunostiinta, cele de voie si cele fara de voie cele din noapte si cele din zi, cele cu mintea si cu gandul. De, aceea, ca un Dumnezeu bun si de oameni iubitor, sterge-le , Preabunule Doamne, cu roua milei Tale si ne mantuieste, pentru Sfant numele Tau, cu judecatile care stii ! Pentru ca Tu estru lumina si adevarul si viata si Tie slava inaltam : Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si in vrcii vecilor. Amin ! "


Nota:

Rugaciunea catismei a saptea din Psaltire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu