"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 aprilie 2012

Rugaminti stranse intr-o inima pentru Sfantul Gheorghe !



"Sfinte al meu Gheorghe, care pe toate le-ai infruntat pentru Domnul Hristos, nu te scarbi de mine cea mai pacatoasa si spurcata, te rog nu ma uita in rugaciunile tale, priveste-ma si auzi-ma si nu ma lasa sa te uit
nici eu pe tine.
Ajuta-ma , dandu-mi barbatia si vitejia inimii.
Sporeste-mi credinta si invata-ma sa-L iubesc pe Domnul meu, cu toata inima mea, asa cum L-ai iubit si tu.
Pazeste-ma si-mi fii sprijin in toate zilele vietii mele,atatea cate le am de la Tatal meu din Ceruri.
Pe Cel ce mi-a zidit inima in piept, roaga-L sa-mi ierte multele mele pacate, ca milostivindu-Se de mine sa nu ma lase sa-L pierd in veci . " Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu