"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 decembrie 2009

Profetii despre Apocalipsa


Descoperirea cereasca aratata in vis parintelui Ioan de Kronstadt
"Doamne binecuvinteaza! In numele Tatalui si Fiului si Sfantului Duh!
Eu,mult pacatosul Ioan de Kronstadt scriu aceasta descoperire cereasca vazuta de mine si va spun adevarul,tot ce-am auzit si am vazut intr-o vedenie ca mi s-a aratat intr-o noapte de ianuarie, in 1901.
Ma infior de cele vazute ,gandindu-ma ce va fi cu lumea cea pacatoasa.Mania lui Dumnezeu va lovi in curand ,pe neasteptate, pentru ticalosia noastra.
Scriu si-mi tremura mainile si lacrimile imi curg pe obraz.Doamne da-mi tarie si putere,da-mi adevarul Tau si vointa Ta de la inceput pana la sfarsit, ca sa descriu tot ce am vazut!
Aceasta vedenie a fost asa: dupa rugaciunea de seara m-am culcat sa ma odihnesc putin, fiind foarte obosit. In chilie era semiintuneric. In fata icoanei Maicii Domnului ardea candela. Nu a trecut nici o jumatate de ceas si am auzit un zgomot usor, cineva s-a atins de umarul meu si o voce blanda mi-a zis incetisor: "Scoala-te robul lui Dumnezeu, si mergi cu voia lui Dumnezeu" . M-am ridicat si am vazut langa mine un Staret minunat cu pletele albe,intr-o mantie neagra,cu toiagul in mana.
M-a privit binevoitor,iar eu de frica mai ca n-am cazut pe jos; mainile si picioarele incepura sa-mi tremure, voiam sa spun cava, dar limba nu mi se supunea. Staretul m-a insemnat cu semnul crucii si sufletul mi s-a facut usor si vesel. Dupa aceea mi-am facut singur semnul crucii.
Mi-a aratat apoi ,cu toiagul, spre peretele de la asfintit. Apoi, dintr-o data, peretele a disparut, iar eu l-am urmat pe Staret pe un camp verde. Si am vazut o multime mare de cruci de lemn, mii de cruci pe morminte: cruci mari de lemn,de lut si de aur.L-am intrebat pe Staret: Ale cui sunt aceste cruci? iar el mi-a raspuns cu blandete: "Ale celor care au patimit pentru credinta in Hristos si pentru cuvantul lui Dumnezeu au fost ucisi si au devenit mucenici."
Si iarasi am mers mai departe. Deodata am vazut un rau plin de sange si l-am intrebat pe Staret: Ce sange este acesta? Atat de mult s-a varsat ? Staretul a privit in jur , zicand :
" Acesta este sangele drept-maritorilor crestini"!. Mi-a aratat apoi un nor si am vazut mai multe sfetnice albe arzand , care incepusera sa cada la pamant ,unele dupa altele, cu zecile, cu sutele. Si cazand la pamant, se stingeau prefacandu-se in praf si cenusa.
Dupa aceea Staretul mi-a zis : "Vino si vezi!". Si am vazut pe nori sapte sfetnice arzand.Si am intrebat: " Asa vor cadea in erezie Bisericile Domnului, iar cele sapte sfetnice de pe nori sunt cele sapte Biserici Apostolesti si Sobornicesti care vor ramane pana la sfarsitul lumii.
Staretul mi- aratat apoi in sus,si atunci am vazut si am auzit cantarea ingerilor.Ei cantau : "Sfant,Sfant,Sfant Domnul Savaot"!.Multime multa de norod inainta cu lumanari in maini, cu fete radioase si vesele.
Erau acolo arhierei, monahi, monahii, si un numar mare de mireni , tineri , adolescenti si chiar copii. L-am intrebat pe minunatul Staret : " Acestia cine sunt?". Acestia toti au patimit pentru Sfanta ,Soborniceasca si Apostoleasca Biserica si pentru sfintele icoane!"
L-am intrebat pe Marele Staret daca pot sa ma alatur si eu la aceasta procesiune. Staretul a raspuns : " E prea devreme pentru tine mai rabda , nu este binecuvantare de la Domnul"
Si am vazut iar un sobor de prunci care au patimit pentru Hristos din pricina regelui Irod si au primit cununi de la Imparatul Ceresc . Si iarasi am mers mai departe , si am intrat intr-o biserica impunatoare.
Am vrut sa-mi cruce, dar staretul m-a oprit " Nu trebuie! Aici e uraciunea pustiirii!". Aceasta biserica era tare mohorata. P e masa din altar- stea peste stea; in jur ardeau lumanari de smoala ce trosneau ca vreascurile; potirul era plin cu ceva rau mirositor ;prescurile - insemnate cu stele ; in fata prestolului statea un preot cu fata catranita , iar sub prestol statea o femeie ,rosie toata cu stea in frunte, striga de rasuna biserica : Sunt libera!
Doamne fereste , ce grozavie ! Oamenii aceia incepusera sa alerge ca niste smintiti in jurul prestolului, sa strige , sa suiere, sa bata din palme si sa cante cantece dezmatate.
Si deodata a strafulgerat, s-a auzit bubuitul unui tunet napraznic, pamantul s-a cutremurat si biserica s-a prabusit : si femeia si oamenii aceia si preotul s-au pravalit cu totii in adancul beznei, in abis.
Doamne fereste si apara , ce grozavie!
Am privit inapoi.
Staretul se uita la ceva, m-am uitat si eu. " Parinte , spune-mi ce-i cu aceasta infricosatoare biserica?" Acestia sunt "cetatenii universului" ,ereticii, cei care au parasit Sfanta si Soborniceasca Biserica si au acceptat innoirile , cares unt lipsite de harul lui Dumnezeu: intr-o astfel de biserica nu se posteste si nu poti sa te impartasesti! M-am infricosat zicand: Doamne vai noua, ticalosilor- moarte"!. Staretul m-a linistit insa, spunandu-mi : " Nu te scarbi, ci roaga-te! .Si iata, am vazut o multime de oameni care se tarau, chinuiti de o sete cumplita, iar pe frunte aveau stele.
Cand ne-au zarit, au inceput sa strige: " Sfintii Parinti, rugati-va pentru noi. Tare greu ne este si nu putem sa ne rugam.Tatii si mamele noastre nu ne-au invatat Legea lui Dumnezeu. N-aveam nici numele lui Hristos, n-am primit Sfantul Mir, nici pe Duhul Sfant, iar semnul crucii l-am refuzat!". Si au inceput sa planga.
L-am urmat pe staretul ,care mi-a facut semn cu mana:" Vino si vezi! .Si am vazut un munte de trupuri neinsufletite, manjite cu sange. M-am speriat foarte si l-am intrebat pe staret: Ale cui sunt trupurile acestea?"
" Aceastea sunt trupurile celor din cinul monahicesc care au refuzat sa primeasca pecetea antihristica si au suferit pentru credinta lui Hristos, pentru Biserica Apostolica. Pentru asta s-au invrednicit de sfarsit mucenicesc, murind pentru Hristos. Roaga-te pentru robii lui Dumnezeu."
Deodata Staretul s-a intors spre nord ,facandu-mi semn cu mana. M-am uitat si am vazut un palat imparatesc.
In jurul lui lergau caini, fiare turbate si scorpioni cese catarau, zbierau ,isi infigeau coltii. Iar pe tron l-am vazut sezand pe tar. Cu fata palida,plina de barbatie, citea rugaciunea lui Iisus. Brusc a cazut mort.Coroana s-a rostogolit. Unsul lui Dumnezeu a fost calcat in picioare de fiare. M-am ingrozit si am plans amarnic. Staretul mi-a pus mana pe umarul drept: la-m vazut pe tarul Nicolae al II- lea in lintoliu alb. Pe cap avea o cununa de ramurele infrunzite; cu fata palida, insangerata, la gat purta o cruce de aur.
Soptea incetisor o rugaciune. Dupa care mi-a zis cu lacrimi in ochii: " parinte Ioane, roaga-te pentru mine. Spune-le tuturor pravoslavnicilor crestini ca am murit curajos, ca un tar- mucenic pentru credinta lui Hristos si Biserica Drept-maritoare. Spune-le pastorilor apostolesti sa slujeasca o panihida frateasca pentru mine, pacatosul. Sa nu cautati mormantul meu"!
Apoi totul a disparut in ceata. Am plans mult si m-am rugat pentru tarul-mucenic. De frica imi tremurau mainile si picioarele. Staretul a rostit: Voia lui Dumnezeu! Roaga-te si spune-le la toti sa se roage!..Vino si vezi!. Si iata, am vazut zacand o sumedenie de oameni morti de foame,unii rodeau iarba si verdeata. Cadavrele altora erau sfasiate de caini si o duhoare cumplita umplea tot locul.
Doamne, nu ami au oamenii credinta! Din gura lor ies cuvinte de hula, pentru asta vine mania lui Dumnezeu! Si iata, am vazut o movila inalta de carti si printre ele se tarau niste viermi ce raspandeau o duhoare insuportabila. L-am intrebat pe Staret ce fel de carti erau acelea!
'' Carti , ateiste, hulitoare de Dumnezeu, care-i vor smintii pe toti crestinii prin invataturi straine!" Dar de indata ce staretul s-a atins cu toiagul de carti , ele s-au aprins si vantul a imparstiat cenusa.
Dupa aceea m-am uitat si am vazut o biserica. Pe jos, de jur imprejur, se tavaleau vrafuri de pomelnice. M-am aplecat ,vrand sa le citesc. Staretul insa mi-a zis : Aceste pomelnice zac de multi ani si preotii le-au uitat: nu le citesc, nu au timp, iar cei raposati roaga sa fie pomeniti!" Am intrebat: Si atunci, cand vor fi pomeniti? Staretul a raspuns: Pentru ei , se roaga ingerii!"
Am mers , deci mai departe si Staretul mergea asa de repede incat de- abia reuseam sa ma tin dupa el.
" Vino si vezi"- a spus Staretul. Si am vazut o masa mare de oameni , gonita din urma de niste draci uraciosi, care-i bateau cu pari, cu furci si cu cangi.L-am intrebat pe Staret: Acestia cine sunt?
Staretul a raspuns : Acestia sunt cei ce s-au lepadat de sfanta credinta si de Biserica Apostoleasca si Soborniceasca si au schimbat credinta". Erau acolo ,preoti, monahi si monahii,mireni care au nesocotit Taina Cununiei, betivi ,hulitori de Dumnezeu,clevetitori. Fetele lor erau strasnice, iar din gura iesea o duhoare respingatoare. Lovindu-i fara mila, demonii ii manau intr-o prapastie ingrozitoare, din care izbucneau flacari sulfuroase cu miros greu. M-ma inspaimantat foarte si mi-am facut semnul crucii: Izbaveste-ma Doamne , de asa soarta.
Si iata ma vazut o masa mare de oameni ,tineri si batrani,imbracati in straie ciudate, carand o stea imensa in cinci colturi; la fiecare colt atarnau cate doisprezece draci; in centru, satana insusi statea protapit cu niste coarne zdravene, cu capatana de paie, iar din gura ii curgeau balele veninoase peste norod, de- a valma cu cuvintele: Sculati ,voi, cei pecetluiti cu blestemul...."Imediat s-a prezentat un card de draci,punandu-le la toti pecetile: pe frunte si pe mana dreapta.L-am intrebat pe Staret : Asta ce inseamna?. Acestea sunt pecetile Antihristului" .
Mi-am facut semnul crucii si l-am urmat pe Staret. Deodata el s-a oprit, aratand cu mana spre rasarit. Si iata, am vazut un sobor mare de oameni cu chipurile vesele, cu cruci in mana, pretutindeni- lumanari aprinse; in mijloc se afla un prestol inalt, alb ca zapada; pe prestol- Crucea si Evanghelia, deasupra prestolului, in aer- o coroana imparateasca de aur.
Pe coroana era scris cu litere aurite: "Pentru putina vreme". In jurul prestolului stateau patriarhii,episcopii,preotii, monahii ,monahiile, mirenii. Toti cantau: Slava lui Dumnezeu in Ceruri si pe pamant pace !"
De bucurie mi-am facut semnul crucii, multumindu-I lui Dumnezeu pentru toate! Deodata Staretul a facut semn cu crucea in sus de trei ori si ma vazut o gramada de cadavre zacand in sange omenesc, iar pe deasupra zburau ingerii, luand sufletele celor ucisi pentru cuvantul lui Dumnezeu si cantand: " Aliluia". Ma uitam si plangeam amarnic.
Staretul m-a luat de mana, poruncindu-mi sa nu plang: Voia lui Dumnezeu! Domnul noastru Iisus Hristos a patimit, varsandu-Si preacuratul Sau sange pentru noi. Asa si cei ce nu vor primi pecetea Antihristului, toti isi vor varsa sangele, dobandind mucenicia si luand cununa cereasca!
Staretul s-a rugat mai apoi pentru robii lui Dumnezeu si a aratat spre rasarit. Se implinisera cuvintele proorocului Daniel despre " uraciunea pustiirii"
Si iata , ma vazut deslusit cupola templului de la Ierusalim.
Sus, pe cupola, era infipta steau. In interiorul templului se inghesuiau milioane de noroade, si inca mai incercau sa patrunda ianuntru. Am vrut sa-mi fac semnul crucii ,dar Staretul m-am oprit zicand: "Aici este uraciunea pustiirii"
Am intrat si noi in templu. Era plin de lume: am vazut tronul, peste tot ardeau lumanari de seu; pe tron statea imperatorul in porfira de culoare stacojie; pe cap avea coroana de aur cu stea. L-am intrebat pe Staret: Cine este acesta? El a raspuns: Antihristul!
De statura inalta, cu ochii ca jaratecul, cu sprancenele negre, cu cioc , fioros la fata, viclean, perfid , strasnic.
Sta cocotat pe un tron cu mainile intinse catre popor iar la degete avea gheare ca de tigru si racnea: Eu sunt imperatorul si Dumnezeul si stapanitorul.Cine nu va primi pecetea mea, aceluia moarte!" toti au cazut la pamant si i s-au inchinat, iar el a inceput sa le puna peceti pe frunte si pe maini ca sa primeasca paine si sa nu moara de foame si sete.
Intre timp slugile Antihristului au adus cativa oameni cu mainile legate, ca sa-i sileasca sa se inchine. Dar ei au zis: Noi suntem crestini si credem in Domnul nostru Iisus Hristos!" Antihristul intr-o clipa le-a taiat capetele si s-a varsat sange cestinesc.
Dupa aceea au adus la tron pe un tanar, ca sa i se inchine Antihristului, dar tanarul a strigat cu glas tare: Eu sunt crestin, cred in Domnul nostru Iisus Hristos, iar tu esti trimisul si sluga satanei!"
La moarte a racnit Antihrist.
Iar cei ce primisera pecetea , cadeau la pamant si se inchinau lui.
Deodata s-a auzit un tunet, au stralucit mii de fulgere, lovind cu sageti de foc in slugile Antihristului. O sageata uriasa a stralucit fulgerator si o valvataie de foc a cazut drept in capul Antihristului.
Am simtit cum Staretul m-a luat de mana si am mers mai departe. Si am vazut sange crestinesc.
Atunci mi-am amintit de cuvintele Sfantului Ioan Teologul din nApocalipsa: si va fii sange...pana la zabalele cailor!" Doamne Dumnezeule, mantuieste-ma! Si am vazut ingerii zburand si cantand : Sfant, Sfant, Sfant Domnul Savaot!"
Staretul a privit inapoi si a zis : Nu te mahnii, sfarsitul lumii este aproape! Roaga-te lui Dumnezeu. Domnul este milostiv cu robii Sai!
Timpul era pe sfarsite.
Staretul a aratat spre rasarit, apoi a cazut in genunchi, rugandu-se: m-am rugat si eu impreuna cu el.
Dupa aceea Staretul incepu sa se desprinda cu repeziciune de la pamant, inaltandu-se spre cer: de -abia atunci am strigat: Parintele care-ti este numele?
SERAFIM DE SAROV!. raspunse bland Staretul.
" Sa scrii tot ce ai vazut, pentru crestinii dreptmaritori!"
Deodata deasupra capului a rasunat parca un clopot imens si auzindu-i dangatul , m-am trezit.
Doamne , blagosloveste si ajuta-ma cu rugaciunile Marelui Staret! Tu mi-ai descoperit aceasta vedenie cereasca mie, pacatosului Tau rob Ioan, preotul din Kronstadt!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu