"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 14 august 2013

Bucura-te Lacrima, ce pentru pacatele noastre plangi !

 
Bucura-Te Frumusetea vietii mele !
Bucura-Te  Maica mea cea nepretuita !
Bucura-Te Coroana Imparateasca !
Bucura-te Adiere lina a sufletului meu !
Bucura-Te  Bucuria mea, si nu ma lasa pe mine cea mult pacatoasa !
 
Bucura-te Ajutorul meu de care nu sunt vrednica !
Bucura-Te, Nadejdea mea atunci cand sunt in clipe grele !
Bucura-te Dar Ceresc de la Domnul!
Bucura-Te Inima multmilostiva !
Bucura-Te Bucuria mea, si nu ma lasa pe mine cea mult pacatoasa !
 
Bucura-Te Icoana cea din veac proorocita!
Bucura-Te Lacrima, ce pentru pacatele noastre plangi !
Bucura-Te Floare, ce de cuvinte nu poate fi descrisa !
Bucura-te Cantec al inimii mele !
Bucura-Te Bucuria mea, si nu ma lasa pe mine, cea mai pacatoasa !
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu