"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

luni, 17 iunie 2013

Din Germania la Chicago !


“ Ma numesc G.D. Era in 17 ianuarie 2007, pe atunci locuiam in Germania. Aveam un magazine in orasul Detmolt. Prietenul meu, Th. G., se afla in Chicago si se pregatea sa vina in Grecia.
In ajunul plecarii lui a simtit dureri puternice in zona abdomenului. A fost transportat la spital si doctorii i-au fcaut o injectie cu morfina, ca sa se linisteasca, pentru ca durerea era ingrozitoare si apoi i-au facut analizele. Sotia lui mi-a dat telefon si mi spus ca Th. Se afla la spital si sufera.Mi-a cerut sa ma rog pentru el.In ziua aceea au venit la mine l amagazin, niste prieteni de-ai mei din Grecia si mi-au adus Paraclisul Sfantului Luca si icoana lui. Eu nu il cunosteam pe sfant. Prietenii mei mi-au vorbit despre el. In timp ce vobeam, a telefonat sotia lui Th.Eu , absolut spontan, fara sa ma gandesc prea mult, i-am spus: - Spune-I lui Th. Sa stea linistit. O sa ii trimit in seara asta un nou sfant din Rusia.
Nu stiu cum mi-a venit sa spun asta, dar exact asa s-a intamplat. Sotia lui a crezut asa de mult ceea ce i-am spus, incat s-a dus la spital si l-a intrebat pe sotul ei: - Ce faci, Th ? – Ma doare foarte tare.- Prietenul tau, d, din Germania,mi-a spus ca iti va trimite un nou sfant din Rusia. Oare a ajuns ? – Te rog lasa-ma cu durerile mele ! Nu a trecut nimeni pe aici .Intre timp eu mi-am cerut scuze de la prietenii mei si am urcat in apartamentul nostru, care este deasupra magazinului.Acolo am citit pentru prima data Paraclisul Sfantului Luca si l-am rugat sa merga in America sa il ajute pe Th.
A doua zi  Th.mi-a telefonat si mi-a spus :- Ce legatura ai tu cu sfintii din Rusia? Nu am inteles ce vrea sa spuna. Th. a continuat : - Frate ieri s-a petrecut o mare minune. M-a vizitat insusi Sfantul Luca. Purta halatul alb de doctor. A venit langa mine si eu credeam ca este unul dintre doctorii spitalului. L-am intrebat : - Doctore, ce doresti ? – Sunt Sfantul Luca, doctorul din Rusia, si m-a trimis D. din Germania sa iti alin durerile. M-a atins pe abdomen si imediat au incetat durerile. Pana atunci eram indoit de durere.
Sfantul a plecat, iar eu m-a ridicat,le-am spus doctorilor ca sunt bine si ca plec. Doctorii mi-au spus : - Ce faci, esti nebun ? Eu am insistat si ei m-au pus sa semnez ca plec din spital pe proprie raspundere. Th. a luat bilet de externare si a doua zi a plecat in Grecia.Ajungand in Atena, s-a dus la Manastirea Sagmata si i-a multumit Sfantului Luca. “ 
Nota: Fragment preluat din cartea” Sfantul Luca al Crimeii- Minunile contemporane “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu