"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

vineri, 30 septembrie 2011

Catre Maica mea !


"Spre tine , Stapana Imprateasa si Maica pururea Fecioara voi nadajdui si nu ma voi rusina in veac ! Cu darul tau primeste-ma si cu privirea ta de Mama mangaie-ma ! Tu esti taria , scaparea si mangaierea mea si acoperamantul meu, si nadejdea care nu ma da de rusine.
In mana ta de Maica aparatoare iti incredintez sarmanul meu suflet, toata viata mea si ziua mea , cea mai de pe urma , ultima mea rasuflare si infricosata trecere prin vamile vazduhului !
Fa-mi mie milostiv, Preasfanta Stapana si Maica pururea Fecioara, pe Judecatorul lumii, caci nimeni nu poate mijlocii ca si tine, fiind Maica Stapanului , a Dumnezelui tuturor ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu