"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 aprilie 2014

Intre mine si Sfantul Gheorghe ...


" Intre mine si Sfantul Gheorghe a fost o legatura foarte stransa. Cand am fost in inchisoare, il chemam mereu si in multe imprejurari m-a ajutat. De atunci si pana acum nu incetez in fiecare zi sa-i adresez o rugaciune speciala.
Sunt convins ca intre Sfant si cel care se roaga lui se stabileste o legatura stransa si ca adeseori multe din caracteristicile Sfantului, daca ai o legatura apropiata duhovniceasca cu el, se manifesta si in tine.
In cazul meu, de pilda, precum Sfantul Gheorghe a trecut prin inchisori, asa am trecut si eu, asa cum Sfantul Gheorghe a fost intarit de Dumnezeu in imprejurari grele, asa am fost si eu intarit in momentele cele mai grele cand puteam sa pier, nu numai fizic, dar puteam sa pier sufleteste.
Dar prezenta Sfantului m-a intarit, pentru ca el transmite celui care i se roaga si-i poarta numele o tarie a credintei lui si o protectie spirituala pe care Dumnezeu ne-o da noua prin el. Adresati-va Sfantului al carui nume il purtati si el va va ajuta, adresati-va lui la vreme de necaz, de boala, in imprejurari grele si in clipele de bucurie: Sfinte Ioane, ocrotitorul meu, sau Sfinte Gheorghe, roaga-te lui Dumnezeu pentru mine, pacatosul! Adresati-va lui si el va asculta rugaciunea voastra! El este avocatul nostru, al celor care-i purtam numele in fata lui Dumnezeu.
El duce rugaciunea noastra inaintea lui Dumnezeu si mijloceste pentru noi. Si la sfarsitul vietii, cand mergem dincolo, alaturi de noi va sta si patronul nostru, daca l-am cinstit si ne-am rugat lui, va sta alaturi de Ingerul Pazitor, ca sa ne apere in fata acuzatiilor satanei.
 Aceasta pentru ca la Judecata particulara diavolul scoate toate pacatele noastre, pe care noi nici nu le mai amintim, le aduce la iveala, le arunca in balanta, si trebuie sa avem un avocat al apararii care sa aduca si faptele noastre cele bune.
Caci noi vom fi atat de umiliti, incat poate nici nu ne mai amintim de faptele bune, asa cum am uitat si de pacatele noastre. Dar vin Ingerul pazitor si Sfantul protector si pun in balanta toate faptele noastre bune.
Si adeseori o lacrima cantareste cat toate rautatile pe care le-am facut o viata intreaga. Asa ca va rog, aduceti-va aminte de Sfintii ale caror nume le purtati si rugati-va sa va apere, sa apere familia, neamul nostru si toata lumea."
 
 
 
Nota : Fragment preluat din cartea '"Cuvinte vii ", autor parintele Gheorghe Calciu - Dumitreasa

5 comentarii:

  1. E minunat ce ne spune parintele Calciu; stiam ca e bine sa te rogi Sfintilor carora le porti numele(caci in cazul nostru avem toti cate 2 nume) insa cuvinetele parintelui sunt asa calde si convingatoare!Doamne ajuta!Si pe langa toti Sfintii, - inaintea acestora chiar, o avem ocortiotare pe Maica Domnului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta Nicol , Hristos a Inviat ! Asa este. Maica Domnului si Sfintii ... nu avem cuvinte cum sa-I multumim Domnului ca n-i i-a dat . Iti doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat .

      Ștergere
  2. Cineva spunea ca sfintii sunt prietenii nostri si pe ei trebuie sa-i cautam ca mijlocitori in fata lui Dumnezeu si sa le descoperim gandurile si necazurile. Dar carui sfant sa ne rugam cred ca fiecare are o anumita inclinatie duhovniceasca si se simte mai apropiat de anumiti sfinti . Eu am mare evlavie la Parintele Iustin, Sf. Nicolae , Sf .Paisie Aghioritul, Sf. Efrem cel Nou, dar cred ca ar trebui sa ma rog mai mult si la Sf. Gheorghe deoarece toti sfintii sunt mari , slaviti si imbogatiti duhovniceste de Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sfantul Gheorghe este un grabnic ajutator.El este in permanenta biruitor in luptele celor care il cheama in ajutor. Cu nadejde tare in ajutorul lui, el biruie dupa credinta fiecaruia, dar in majoritatea necazurilor si suferintelor noastre mila lui si dragostea de oameni este nesfarsita.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere