"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 noiembrie 2013

Rugaciune pentru tata !

 

" Milostive Dumnezeu,
Tatal meu munceste greu,
Sa ne-aduca-n caa paine
Sa putem trai si maine,
 
Da-i puteri si sanatate,
Dumnezeule-ndurate,
Ca s-avem pe masa-n fata
Painea Ta ce ne da viata ! 
 
Intovarasindu-i pasul
Fa-mi-l vessel in tot ceasul,
Sa nu stie niciodat'
De suspine sau oftat !
 
Fii cu el, mereu, mereu,
Milostive Dumnezeu,
Caci si eu voi fi cu tine,
Cautand sa fac doar bine
 
Mi-ai dat inima in piept
Sa-l iubesc si sa-l respect,
Tine-l, Doamne Dumnezeu,
Sanatos pe tatal meu !



Nota : Rugaciune preluata din "Crestin Ortodox "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu