"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 septembrie 2013

Pentru cei ce o iubesc pe Sfanta Xenia !


Maine, 11 septembrie este praznuita Sfanta Xenia din Sankt- Petersburg. Pentru aceasta, cat si pentru cererile pe care le-am primit referitor la faptul daca am adresa sfintei, am scris mai jos locatia unde se pot trimite pomelnicele.
Mormantul Sfintei Xenia este in Cimitirul Smolensk cu biserica in cinstea " Icoanei Maicii Domnului din Smolensk ".
" Pretul " pomelnicului este cam la fel pe la toate manastirile din Rusia si se lasa 10 ruble / persoana.
Numele care se trec pe pomelnice sa fie ortodoxe si sa fie nume de sfinti (se scriu in limba rusa , ei sunt cam reticenti la limba engleza ).
Manastirile rusesti nu primesc pomelnice cu nume necrestine, ca sa spun asa.

Sfanta Xenia sa  binecuvinteze cu rugaciunile si sprijinul ei pe toti cei care ii cer ajutorul !  Doamne ajuta !

РOCCИЙCКАЯ  ФЕДЕРАЦИЯ
199048
г.Санкт-Петербург
ул.Камская, 24
Церковь Смоленской иконы Божией Матери
прот. Виктору Московскому
 
sau in alfabetul nostru

Viktor Moskovskij
the Church of " Smolenskoj ikony Bozhiej Materi "
Kamskaja Street 24
Sankt-Petersburg
RUSSIAN FEDERATION


" Tie celei alese, bineplacutei lui Dumnezeu si nebunei pentru Hristos, Sfanta si fericita maica Xenia, care ai ales nevointa rabdarii si relei patimiri, cantare de lauda iti aducem toti cei ce cinstim Sfanta pomenirea ta. Iar tu ne apara de vrajmasii cei vazuti si cei nevazuti, ca sa strigam tie : Bucura-te, Sfanta Xenia, rugatoare pururea bineprimita pentru sufletele noastre. "

Pentru rugaciunile Sfintei maicii noastre Xenia, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste si ne mantuiste pe noi. Amin

7 comentarii:

  1. As dori sa va intreb daca se trec si mortii pe pomelnic si daca pomelnicul se citeste o data sau 40 de zile la sfanta leturghie.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta. Da, puteti trece si pe cei adormiti. Pomenirea lor depinde de suma pe care o trimiteti. Va dau un exemplu: daca sunt 5 persoane pe pomelnic suma este de 50 de ruble pe zi. Daca vreti sa puneti 40 zile suma este de 2000 ruble. In lei romanesti 2000 de ruble vine 200de lei.( doua milioane lei vechi )

      Ștergere
  2. Din Romania se primesc pomelnice? Si daca da, se scriu numele si cerintele in limba romana?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se primesc pomelnice din Romania, dar numele si cerintele se scriu in limaba rusa. Poate gasiti pe cineva sa va ajute, cineva care cunoaste alfabetul chirilic. Domane ajuta !

      Ștergere
  3. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să spun tuturor de aici despre modul în care DR WALE mi-a schimbat soarta. Am lucrat ca vânzătoare într-o companie de automobile timp de aproape cincisprezece ani și abia am primit comision pentru a-mi plăti facturile în timp ce un anumit coleg de minte cumpăra case. Eram confuz în privința ei pentru că toată lumea era invidioasă pe cât de mult comision a primit. Nu am înțeles ce este în neregulă pentru că eram bun la meseria mea și nu era nimic în plus din ceea ce făcea ea care să o facă diferită și timp de aproape cinci ani nu am putut să-mi fac curajul să mă exprim în fața ei. Într-o zi, în timp ce m-a plimbat, am rugat-o să-mi dea câteva sfaturi și am optat să învăț de la ea, dar ea a spus că sunt mai bun la slujbă, ceea ce m-a făcut mai confuz pentru că evident, ea era mai bună. După multe conversații, ea m-a informat despre DR WALE care a făcut o vrajă de noroc pentru ea, ceea ce a făcut-o excepțională. Ea mi-a dat contactul lui și mi-a cerut să vorbesc cu el și să fac tot ce mi-a cerut el să fac. Au trecut șapte luni și tocmai mi-am cumpărat prima casă și am economisit suficienți bani pentru a-mi trimite fetele gemene la facultate. Am fost distrus și fără adăpost și nu mi-aș imagina niciodată că voi avea o casă atât de curând. Multumesc DR WALE. Cere-i ajutor și cu permisiunea lui, îi las numărul de contact direct WhatsApp / Viber : +2347054019402 SAU Email : drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne fereste de asemenea conentarii; mergeti fratilor pe site urile de specialitate si spuneti va of urile acolo; nu aveti ce cauta cu astfel de comentarii la un articol despre sfinti; nu mai exista limita rusine bun dimt nimic

    RăspundețiȘtergere