"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 octombrie 2009

O icoana unicat







Recent mi-a ajutat Dumnezeu si am ajuns in Dobrogea.



Una din manastirile in care am poposit a fost si manastirea Dervent Dobrogea , o bijuterie a tarii noastre prin darurile fara de pret cu care a fost binecuvantata.
Prima comoara este o icoana a Maicii Domnului cu Pruncul Iisus in brate.
Aceasta este singura din lume in care Mantuitorul este infatisat cu parul ciufulit si este o icoana facatoare de minuni.

A doua comoara este Crucea de Leac ,o cruce din piatra care creste singura din pamant de aproape 2000 de ani.
Aceasta Cruce creste pe locul in care a fost martirizata o fecioara pentru credinta in Domnul nostru Iisus Hristos.
Manastirea Dervent in limba turca inseamna "trecatoare" ceea ce in tot adevarul si este,multi sunt oamenii care cauta cu sufletul acest loc sfant.
Ultima comoara se afla la o distanta de 1 km si este izvorul Sfantului Apostol Andrei,cel intai chemat,ocrotitorul Romaniei.
Pot spune cu adevarat ca tare bine i-a priit sufletului meu aici la Dervent mai ales ca am si dormit o noapte in aceasta sfanta manastire.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu