"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

luni, 11 martie 2013

Maica Domnului meu !




-Maica Domnului meu! Doar atat a izbutut sa rostesca Zoia, in varsta de cinsprezece ani, si s-a prabusit dintr-o data de pe treapta a douasprezecea a scarii de marmura a casei pana jos, in curte. Mama ei, Kalliopi, care se afla in bucatarie, a auzit voucea si a alergat.
Cand a vazut-o pe unica ei fiica nemiscata la pamant, a inceput sa strige. Vecinii au alergat, au luat-o pe fata si au dus-o direct la spial. Medicii s-au grabit sa ofere ajutor. Prin cadere, fata s-a lovit la cap si a avut hemoregie interna. Acum era in coma.Kalliopi i-a rugat cu lacrimi in ochi pe medici sa-l salveze pe unicul ei copil. Sotul sau murise cand Zoia avea opt ani. A facut nenumarate sacrificii pentru acest copil. Zoia era singura ei speranta si mangaiere. Si acum sa o piarda ? Innebunea de durere. – Vom face tot ce ne sta in putinta, doamna,a zis medicul. Sa nadajduim la Dumnezeu. Trecusera doua ore si Zoia inca nu-si revenise. Medicii pareau oarecum nelinistiti. Kalliopi nu stia ce sa mai faca. Si-a amintit atunci de cuvintele doctorului:
” Sa nadajduim la  Dumnezeu…” Acolo in apropiere se afla o biserica. I-a spus surorii sale, care se afla langa ea, ca merge putin la Maica Domnului.
S-a dus cu o speranta ascunsa in inima. A intrat in biserica. S-a indreptat spre icoana Maicii Domnului. A ingenuncheat.- Maica Domnului meu, a zis printre suspine. Salveaz-o pe fetita mea, Zoia. Tu stii ce-nseamna durerea de mama! Scap-o pe fata mea, Maica lui Hristos ! Indulceste durerea din sufletul meu… Kalliopi a sarutat cu suspine icoana Maicii tuturor celor indurerati. Dupa vreme indelungata s-a ridicat. O liniste s-a intins in sufletul ei. Si-a sters ochii si a iesit incet din biserica.A ajuns la spital. A intrat in salon cu agonie. In ceasul acela fetita s-a miscat.Medicul a sarit de bucurie.
Si  din gura Zoiei s-au auzit slab doua cuvinte : Maica Domnului meu !Kalliopi a ingenuncheat. Ochii i s-au umplut de lacrimi …Si-a facut cruce si a spus cu un suspin: - Maica Domnului meu iti multumesc ca m-ai ascultat ! Astazi Zoia este complet sanatoasa…Maica Domnului a facut din nou o minune ! ( Vorbele vietii )
Nota: Fragment preluat din cartea "Limonariul mirenilor"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu