"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 decembrie 2011

Pasi de versuri spre staulul Smereniei !



Din slava Ta cereasca Te coboara
Spre Bethleemul sufletului meu

Si-n staulul smereniei, Fecioara,
Intrand, sa nasti pe unul Dumnezeu.
Sa-L infasori in cantece de slava,
Ca-n scutece subtiri de bumbacel;
Si ca-ntr-o iesle plina de otava,
In pacea Duhului sa-L culci pe El.
Pleca-vor magii, soli din alta zare,
Calauziti de focul alb de stea,
S-aduca nou prinos de inchinare

La staulul smereniei, Doamna mea
Ci eu voi pune-n mana lor batrana

Tot aurul cuvantului istet
Voi fauri din versul meu, Stapana
In jurul gandului comori de pret.

Caldura rugaciunilor de seara

Va-nfierbanta cadelnitele reci :
Tamaia magilor va arde iara
Cu fum de proslavire pana-n veci

Si ca sa fie plina daruirea,
Voi presara in visteria lor,
Cu boabele de smirna grea, iubirea,
Cea fara de prihana si cu dor.
Stiu ca nu-s vrednica, Fecioara,
Sa-ti fiu in noapte acoperamant
Ci-n mila Ta din ceruri Te coboara,
Sa nasti in duhul meu pe unul Sfant.

Nota:
Poezia " Intrupare " autoare Zorica Latcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu